Fotohart | Retourneren / Klachten

Retourneren / Klachten

Retourneren

  • Een 'aankoop op afstand' is een bestelling die per post verstuurd is. Voor 'aankopen op afstand' geldt een bedenktijd van 14 kalenderdagen na de dag van ontvangst van het product, daarbinnen kunt u zonder opgave van redenen de koop ontbinden en de aankoop terugsturen, waarbij de kosten voor het terugsturen voor rekening van de klant zijn. U dient dit vooraf schriftelijk (via e-mail of brief) te melden. Als de apparatuur en de verpakking nog helemaal nieuw zijn, zal Fotohart de betaling binnen 2 dagen terugstorten op uw bankrekening.
  • Een bestelling die in de winkel is afgehaald, is een winkelaankoop. Voor winkelaankopen geldt geen bedenktijd.

Klachten

  • Bij Fotohart draait alles om tevreden klanten. Als u toch een klacht of suggestie heeft, kunt u die sturen naar info@fotohart.nl. Wij zullen deze met zorg in behandeling nemen, eventueel actie ondernemen, en u binnen 1 werkdag een reactie geven. We zullen de klachten altijd op een passende manier proberen op te lossen.
  • Mocht u alsnog van mening zijn dat u geen passende oplossing geboden is, kunt u altijd schriftelijk onze directie benaderen op het onderstaande adres:

    Fotohart
    t.a.v. Directie / klachtenafdeling
    Nieuwstraat 1
    3141 AA Maassluis

    U krijgt dan binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht.